Verzenden & retourneren


VERZENDING

Bestellingen binnen Nederland worden verzonden met PostNL. Wij doen ons uiterste best om de artikelen dezelfde (werk)dag te versturen, mits de bestelling voor 15.00 uur is geplaatst.

BELASTINGVRIJ WINKELEN
Alle prijzen op de website worden inclusief 21% BTW getoond. Wanneer je buiten de EU woont, bestaat er de mogelijkheid om belastingvrij te winkelen. Maar als je buiten Europa winkelt, komen er wel altijd kosten voor invoerrechten en lokale BTW bij.
Wil je de bestelling versturen naar een land binnen de EU en bezit je een niet Europees paspoort, ook dan kun je de BTW terugvragen. Print de factuur/bon uit en laat bij het verlaten van het land de douane de factuur/bon en artikelen zien en vraag om een stempel met handtekening. Stuur de factuur/bon inclusief stempel en handtekening naar ons op en wij zullen het BTW bedrag terug storten op je rekening.

RETOURNEREN
Heeft u uw bestelling ontvangen, en wilt u iets terugsturen en/of ruilen? Geen probleem, meld dit dan binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling aan bij de klantenservice via het online contactformulier of stuur rechtstreeks een e-mail naar [email protected].
Alle artikelen kunnen altijd geretourneerd worden en u ontvangt altijd uw geld terug, ook als het een afgeprijsd artikel uit de sale betreft. 
Vanaf het moment dat u uw bestelling thuisbezorgd krijgt, heeft u het artikel/de artikelen zeven (7) dagen op zicht. Wanneer u niet tevreden bent over een artikel, kunt u het binnen deze zichttermijn ruilen of retour sturen.

No56 verzendt bestellingen boven de € 75,- gratis binnen Nederland en België. De kosten voor het terugsturen van artikelen zijn voor uw eigen rekening. Wij raden aan om uw retour als pakket via PostNL te verzenden. Dan ontvangt u namelijk een verzendbewijs en is uw pakket altijd traceerbaar via track & trace. De kosten hiervan bedragen € 6,95.
 
De klantenservice is van maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 18.00 bereikbaar. Ook op zaterdag zijn wij van 10.00 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar. Op zondag is de klantenservice telefonisch niet bereikbaar. Wel kunt u altijd een mail sturen naar [email protected].

BINNEN 7 DAGEN UW GELD TERUG
Na ontvangst van uw retour in goede orde, ontvangt u binnen 7 dagen het aankoopbedrag van uw retour terug op uw rekening (verzendkosten worden niet vergoed). 
 
RETOURADRES
No56
Dopstraat 56
4851 CN Ulvenhout
NEDERLAND
 
Belangrijk! 
Retourzendingen worden alleen geaccepteerd als deze voldoen aan alle onderstaande voorwaarden:
- De zending dient voldoende gefrankeerd. Wij raden u aan om uw retour altijd als postpakket te versturen.
- Het artikel dient / de artikelen dienen in originele verpakking retour worden gestuurd. De verpakking dient compleet en onbeschadigd te zijn. 
- Het artikel dient / de artikelen dienen onbeschadigd te zijn en geen gebruikssporen te vertonen.
- Wij crediteren geen beschadigde en/of gebruikte artikelen. 
Een retourzending waar geen of te weinig portokosten voor is voldaan, wordt niet door ons in ontvangst genomen en gaat per omgaande retour naar de afzender. Eventuele kosten die hieraan verbonden zijn, zijn voor rekening van de afzender.
 
Artikelen die gebruikt en/of beschadigd zijn, of waarvan de verpakking/seal beschadigd is of ontbreekt, worden eveneens niet geaccepteerd en gaan direct retour naar de afzender. De verzendkosten die hieraan verbonden zijn, zijn voor rekening van de afzender. 
 
Indien uw bestelling beschadigd is bezorgd, verzoeken we u dit z.s.m, doch uiterlijk binnen 48 uur aan de klantenservice te melden. 
 
 

Tracking-ID UA-120923891-32